Бог слуша

 

Просто невероватно, како Добри Бог удеси, па се ствари десе кад останеш без идеја и кажеш једно искрено "Ма даће Бог".

Реагује Бог, некад у минуту. Што ми кажемо - "истемпира".


Могуће да немају сви такво искуство, говорим по свом. Ни мени се ово не дешава увек, чешће Господ мудро изграђује наше стрпљење, али кад се деси - више пута поновим "Слава Богу!". Велик је Бог, то ме стално изненади и радује.

Трудиш се, ломиш главу, падаш некад од умора, некад си као мува без главе, некад на корак од очаја. И онда се препустиш. Даће Бог ако жели; ако не жели, хвала Му свакако јер зна зашто и не даје.

Кажеш, отприлике: "Господе, Ти знаш колико Те волим, знаш и колико свакодневно падам и грешим. Али и знаш да желим да будем бољи и да помогнем да мојима буде боље. Желим све дарове које си ми дао да умножим, да не бих био као онај лењивац из приче о талантима. Знаш да сам тражио излаз и куцао на многа врата. Ударао сам у зидове, био прогнан са прагова. Али Ти ме немој од Себе отерати. Ако желиш, обриши границе које ме спутавају и отвори ми врата, да наставим да се борим. Дај ми да будем оно што си ми наменио да будем. Не склањај ми крст са леђа, јер га волим - само дај да јасније видим пут којим ћу га носити, само не дај да под његовим теретом одустанем. Огреј ме радошћу, окрепи ме Својом благодаћу. Помози ми, Оче."



И невероватно, често веома брзо дође одговор. Неко ми се ненадано јави, Бог преко те особе отвори нека врата, укаже неки пут. Некад се деси прилика за посао или мисију, некад ме утеши једноставно пријатељско дружење које крепи и подучава. Некад је то ничим заслужена благодат која те као лек исцели, оснажи, надахне. И тако даље.


Чује Бог, чује и одговара, милује и спашава. Некад нисмо стрпљиви, некад нам се не свиђају одговори, некад не умемо да видимо и разумемо "ширу слику", некад је то и немогуће и непотребно. Морамо имати поверења. Нема вере без поверења, не можеш веровати у Бога а да не верујеш Богу.


Бог је тако Добар. Нема границе тој доброти. И тако силан, све може. "Ако је Бог с нама, ко ће против нас?", пита нас свети апостол Павле. И даље: "Јер сам уверен да нас ни смрт, ни живот, ни анђели, ни поглаварства, ни силе, ни садашњост, ни будућност, ни висина, ни дубина, нити икаква друга твар неће моћи одвојити од љубави Божије, која је у Христу Исусу Господу нашем." (Рим. 8, 38-39).


(
Марко Радаковић)

Коментари