Ако је од Бога опстаће

 Ако је нешто од Бога, то ће опстати и трајати, чуће се и бити откривено.  Ништа и нико то неће и не може разрушити, ућуткати, умањити или својим доживљајима или лажима учинити безвредним. 

Ако није од Бога, а шта ће нам уопште? И чему онда у томе истрајавати?

Кад год сам Бога призвао да ми буде Помоћник и Вођа, да ми буде Добри Отац што је одувек и био - увек се одазвао. Прихватао сам Његове прекоре и утехе, савете и загрљаје, најчешће кроз друге људе али и на многе друге начине које не бих засад помињао.

Бог је Добар, и Он одговара.

Не сумњам ни на трен у то.

Ако је нешто од Бога, то ће просијати таман да га стотине и хиљаду зидова окружује. Пре или касније, просијаће. 

А ако од Бога није, онда то и није сјај, но илузија. Опсена, лаж, ужасан сан, замка нечастивог, играрија гордости и треба и мора да згасне у агонији, и никако другачије, да би покајање било потпуно и искрено.

Бог нам је свима Судија и само у Његове руке препуштамо нити својих живота. Нек нас води куд жели, како жели, нек нам не дозволи да у томе будемо пасивни, већ судеоници, с Њим градитељи својих живота. Али нек Његова буде и прва и задња, јер Он је и Алфа и Омега.

Људи нек мисле шта желе, ја могу да мислим шта хоћу, али једино је, на крају, важно како ме Бог види. Он зна ко сам и где сам. Зна и где треба да будем. Па нек ме смести где Га воља. И даље да служим, јер шта је човек без служења? Тамо где Он жели, а не ја, а не други. Дај, Боже. Будаласт сам, будаласти и други. Ти знаш, па чини Своје, као и до сад што си дивно чинио. А ја ћу, где год да се обретем, који год крст да ми ставиш, задивљено опет певати: Алилуја.

Марко Радаковић




Коментари