Подржите рад блога


Драги сви! Важно, важно!


Теолошке текстове, промишљања, кратке приче и сатире пишем скоро десет година и већина вас је дуго уз мене на том путу, на чему сам вам захвалан. Иза нас је много текстова, верујем преко хиљаду. Највећи и најлепши плод овог труда јесте да моје речи допру до других, додирну их, можда оплемене и пруже наду у иначе смутним временима. Такође ми је драго што сам пронашао и многе истомишљенике.

Годинама добијам подршку од вас, како преко друштвених мрежа, тако уживо, и то ми много значи, многе поруке чувам и читам у тренуцима пада воље за писање. Јасно, не пишем нити ћу писати због новца, али у иначе непредвидљивим животним околностима човек се запита да ли да дарује себе свом дару и (могу рећи) хобију од којег нема никакве финансијске користи иако свакако има духовне; или да време и труд уложи у неки други посао, занат којим би помогао најближима. Идеално би било да може све: и посао, и хоби, и занат, и породица, али ретки су који то могу. Писање није уопште лак позив и то врло добро зна свако ко се њиме озбиљно бави.

Напомињем да не тражим помоћ јер није мени у животу лошије него просечном становнику Србије. Само, ето, остављам могућност онима који могу и желе финансијски да подрже мој рад, то и учине и тиме помогну постојање блога.

Хвала вам свима.

П.С. Многи ме питају за књигу и избегавао сам директно да одговорим јер ни сам не знам одговор, будући да зависи од благослова Цркве. 

Ако можете и желите, подржите даљи рад блога уплатом на рачун 205900103006761374, прималац Марко Радаковић, 25252 Бачки Грачац, сврха: подршка за блог Авденаго (NLB Komercijalna banka). Мој мејл је marko.i.radakovic@gmail.com

За иностранство:

SWIFT: KOBBRSBG

IBAN: RS35205903102919795098

Немам PAYPALL...

Хвала вам свима.

 




 

 

Коментари