Масна ћаса за со

 

Шта ми се недавно десило.

Скувао ја ручак, видим, масна ћасица од соли, нисам пазио, замастио. Плашим се, доћи ће мрави, узмем крпу да обришем. Видим још неке масне или чак прашњаве чиније. Рецимо, ћаса од каранфилића, ако три пута годишње ухватимо ту посуду, шта ће нам уопште посуда за каранфилић. Ал ајд, шта ћу сад с њом него да обришем. Но кад сам све побрисао, видим, није ни полица на којој све то стоји баш чиста, скинем полицу да је пребришем. Кад, онај украсни папир на полици некако се похабао, ред је да заменим. Кад сам заменио, видим да се се не слаже са осталима, морам сад све и са осталих полица у шпајзу да скинем, пребришем, заменим папир и вратим. Кад сам скинуо даске, приметим колико има прашине испод њих, неред у мојој кутији са алатом, поред лука нека стара луковина, напукла штипаљка, итд. Све ја то извадим, да усисам. Приметим и иза фрижера се ту завукло. Померим фриждер, нешто у њему паде како сам померао. Отворим фриждер, пала лименка пива. Но сад видим да је и та полица масна. Извадим све из фрижидера и оперем оне стаклене полице сирћетом, пребришем фриждер, бацим неки кечап којем је истакао рок. Усисам и иза фриждера али онда видим да је зид напукао.

Него да скратим причу, на крају оглетујем и окречим цео стан.

Марко Радаковић

Сличне догодовштине овде



Коментари